اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

جام‌جهانی والیبال| نبردی شاید برای تعیین قهرمان/ برزیل گرسنه است!

برخی رسانه‌های لهستانی درمورد بازی این تیم با برزیل در جام‌جهانی تحلیل‌های خاص و جالبی ارائه کرده‌اند.

جام‌جهانی والیبال| نبردی شاید برای تعیین قهرمان/ برزیل گرسنه است!

به گزارش خبرگزاری فارس، نهمین روز رقابت‌های جام‌جهانی والیبال فردا در ژاپن برگزار خواهد شد. حساس‌ترین بازی این روز بین تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی یعنی برزیل و لهستان برگزار می‌شود. برزیلی‌ها از هشت بازی گذشته خود هشت پیروزی در کارنامه دارند و لهستانی‌ها هفت پیروزی کسب کرده و یک شکست متحمل شده‌اند؛ حالا رقابت این دو تیم می‌تواند سرنوشت قهرمانی را تا حدود زیادی مشخص کند.

یکی از رسانه‌های لهستان گزارشی از بازی این دو تیم منتشر کرده که در بخشی از آن آمده است «برزیل همچون گذشته گشنه است». لهستانی‌ها به خوبی می‌دانند که چه بازی سختی مقابل صدرنشین جام‌جهانی 2019 دارند.

در ادامه این گزارش به ترکیب دو تیم اشاره شده و آمده است که هینن، سرمربی لهستان برای هر بازی از ترکیبی خاص استفاده می‌کند، اما شاکله اصلی ترکیب برزیلی‌ها مشخص است. شاگردان دال‌زاتو قهرمان المپیک ریو شدند و حالا در حال آماده‌سازی برای دفاع از عنوان قهرمانی خود هستند.

تیم ملی والیبال ایران هم فردا (یکشنبه) به مصاف ژاپن، میزبان مسابقات خواهد رفت. شاگردان ایگور کولاکوویچ با 4 پیروزی و 4 شکست در جایگاه هفتم قرار دارد. ژاپن هم با 6 پیروزی  و 3 شکست در جایگاه چهارم ایستاد. این بازی از ساعت 13:50 آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول